2 Aralık 2010 Perşembe


iş hayatını sevmiyorum!
hakkımda sessli sekilde söyleyemedigim gercekler var.evet zengin koca istiyorum öle olsun ki calişmak zorunda kalmayayım,o kurs senin bu kurs benim geziyim; pasta,börek cörek,pilates,hobi ne kursu varsa gidiim.tek derdim arabamı hangi renk aliyim olsun ya da ebru sallı gibi ogluma hangi asil ismi koysam diye düşünp dünyanın en büyük derdi buymus gibi gazeteler manset olalım.ahh ahh dünya cok adaletsiz.bi de tüm dünyayı geziyim istiyorum.bu ara en cok paris e taktim kafayı, eyfel e karsı sarap yudumlamak istiyorum.bi de gossip girl ü cok seviorum yaa itiraf edemedimm bi gercek!hatta öle merak ediyorum yeni bölümü abd de yayınlanır yayınlanmaz indirip izliyoum.ohh ne gzel hayat!istedigim hayat o olabilir.gossip girl seviyorum die sanılmasin ki kücccük sırlar ı seviorum yoo yoo gercekten dostum bu iki diziyi aynı cümlede kullanmak bile gossip e hakaret olur.
konumuza dönelim yılbasında para bana cıksa cok güzel cok d ii olabilirdi.cıksın allahım nolur nolur!
bu yıl tüm dünyayı geziyiimm bak cok bişi istemiyorum 250bin filn cıksa yeter.yükseklerde gözüm yok.
off bi de nezle oluyorum cok fena halsizim. burnum aksın, hapsırıyıım itirazım yok ama su halsizlik insanı yasamdan sogutuyo ya :S kolumu kaldirmaya halim yok,asmalıdayız gel bonibon deseler yukk gidemem o kadar yani. ahh hayat bana bazen cok acımasız oluyosun !