19 Kasım 2010 Cuma

aptal kız candy


Şeker Kız Candy kücükken tek derdim saclarinin sürekli toplu olmasıydı.kıyafetler sürekli değişse bile saclar hep iki pelikti.baloyada partiye de ask kacamagına samanliga da gitsen sacin hep aynıydı.hep hayal ederdim acaba sacini acsalar nasil olur diye ?beni delirttin.
 su okul üniformalarınızı da hep kıskanırdım bi de kötü kız senden daha güzeldi !

Aşk ı senden ögrendik.simdi dikkat edince pek cocuklara uygun olmadıgını anlayabiliorum.neyse Anthony denen su üstteki yakısıklı tam bir iyi aile cocuguydu.hayallerimizdeki yakısıklı,zengin,kültürlü cocuktu.o saclarina ragmen sana da asik oldu ama kısa ömürlüymüş.


Aaa tabi bi de hatunların 'efendi adam yerine piç tercihlerini' de ilk sen ögrettin bize.asi yakısıklı Terry i görünce hemen asik oldun,cocugu samanlıga da attın,okulu bırakıp pesinden de gittin.
onun pesinden cıktıgın yolculuktaki maceralarini hayal meyal hatırlıyorum da gerisini hiç bilmiyorum.
sonunu arastirip merakımı gidericem en kısa sürede !