15 Kasım 2010 Pazartesi

"bir yıldızda yaşayan bir çiçeği seviyorsanız, geceleyin yıldızlara bakmak hoştur. ve geceleri gökyüzüne bakarsın. herşeyin çok küçük olduğu gezegenimi gösteremem sana.. belki böylesi daha iyi. yıldızım senin için herhangi bir yıldız olsun. böylece gökyüzündeki bütün yıldızlara bakmayı seveceksin..."

profesyonel fotoğraf makinesi alan herkesin fotografcı moduna girmesi gibi twitter da yazan herkes de düşünür oldu.hepimiz etkileyici bir seyler yazalım diye kasıyoruz kendimizi.sanki gnlük konusmalarda aforizmalar havada ucusuyo.
bugün yine 'kücük prens ' hakkında yazılan tweetler okudum.madem bu kadar cok insan paylasiyo onunla aynı düşünceleri niye yasamınızda da göstermiyosunuz hareketlerinizle ?kücük prens li takılar,giysiler almakla bitmesin iş.ben bunlarin hepsini yapiyorum diye iddia etmiyorum.sadece kendimi kötü hissettigimde,mutsuz,boslukta oldugumda okuyorum onu.onun gibi dşünmeye calişiyorum.keske hep öle dşünüüp ,hareket edebilsem.bi de nasil kötü,kırıcı oldugunu bildigim insanlarin hayat felsefelerini kücük prensle özdeslestirdiklerini gördügmde cok gıcık oluorum.

hala okumayan varsa cok gec kalmiş.buyursun okusun
http://www.kucukprens.org/kitap/


benim kücük prens te en sevdigim  tilki ile aralarında gecen 'evcillestirme' bölümü *