24 Kasım 2010 Çarşamba

sevgi emekti


Aşk gecici bi duygu.benimde bunu ögrenmem zaman aldi ama karsina yeni biri cıktıgında dierini unutman o kadar kolay oluyor ki aşik olmanın sürekli kendini tekrar eden bi duygu oldugunu anladim.
simdide bi sevgilim var cok seviorum ama artık onsuz naparim die dşünmüyorum.eski sevgilimin beni 647839 kere aldatmiş oldugunu ögrendigim için kimseye sonsuz güvenmiyorum, daha mantıksal davranmaya calişiyorum,kendimi kaptırmıyorum,kalbim kırılmasın diye sürekli kendimi koruyorum.hayatımda 3 uzun ilişkim oldu tam bir uzun ilişki insanıyım.bi tanesine ilk görüste aşik oldum.cok yakısıklıydı ve en kötüsü bunun farkındaydı.capkın oldugunu biliyodum ama her kız gibi bende askımızın onu değiştirecegini düşünmüştüm.en cok o üzdü beni o aldatti ve aldatan insan psikolojisine bürünerek benim sürekli onu aldattigimi dşünerek bana hiç güvenmedi, herseyimi herkesi kıskandı cok yordu beni.iki yılın sonunda ondan ayrılma gücünü buldum kendimde bi anda olur bende bu anlar.bi anda birini sevmemee baslarim.cok enteresan.bi gn öncesinde deli gibi sevdigimi düşünürken ertesi gün hiç umursamam arkamı döner giderim.ondan bir yıl kadar sonra simdi ki sevgilimle taniştim.hiç bi sey hissetmedim ona.ama o kadar ugrasti ki benim icin sürekli pesimdeydi.zaman gectikce ona cok aliştigimi anladim.insanlarin sadece ilk görüsete deilde sonradan da birini sevebilecegini ögrendim.selvi boylum al yazmalım da oldugu gbi sevgi neydi ?sevgi emekti.
bu yasadıklarımdan sonra sonsuz bi askin olmadigini ögrendim.kimse için fazla üzülmeye gerek yok.insan en cok kendine deger vermeli su hayatta.